مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-05اقتصادي

نیاز محصولات باغی خراسان شمالی به صنایع تبدیلی و تکمیلی


مدیر امور صنایع سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر محصولات باغی در این استان بیش از سایر محصولات تولیدی کشاورزی در استان به صنایع تبدیلی و تکمیلی نیاز دارند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر امور صنایع سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر محصولات باغی در این استان بیش از سایر محصولات تولیدی کشاورزی در استان به صنایع تبدیلی و تکمیلی نیاز دارند.

سید عباس آقامیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: انگور یکی از محصولات باغی مهم در این استان است که بیش از سایر محصولات باغی نیاز به صنایع تبدیلی و تکمیلی دارد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته 25 درصد از محصولات کشاورزی در این استان نیاز به ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی داشت، افزود: تعدادی از صنایع تبدیلی و تکمیلی طی یکی دو سال گذشته ساخته شده اما در کنار آن میزان تولیدات محصولات کشاورزی نیز افزایش یافته است که با بررسی های صورت گرفته هنوز 25 درصد از صنایع کشاورزی نیاز به ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی دارد.

آقامیری ادامه داد: در این استان 113 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی وجود دارد که از این تعداد 22 واحد غیرفعال و مابقی با ظرفیت های مختلف در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: بیشترین مشکل واحدهای غیرفعال و یا واحدهایی که با ظرفیت کم در حال کار کردن هستند نبود و یا کمبود نقدینگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز محصولات باغی خراسان شمالی به صنایع تبدیلی و تکمیلی

نیاز محصولات باغی خراسان شمالی به صنایع تبدیلی و تکمیلی