مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-01سياسي

زمینه اشتغال 134 نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح فراهم شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طی سه ماهه نخست امسال زمینه اشتغال 134 نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح این استان فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی صارمی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سه ماهه اول سال 1402 با برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه اشتغال 134 نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان فراهم شد.

وی افزود: در راستای تأکیدات و فرامین رهبر معظم انقلاب برای توانمندسازی سربازان وظیفه، مبنی بر این که باید دوران خدمت سربازی را بستری مناسب برای ارائه آموزش های مهارتی و بازار محور به این سرمایه های انسانی است، این امر صورت گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان داشت: اشتغال زایی، جذب سربازان به بازار کار پس از پایان خدمت نظام وظیفه، تربیت نیروهای جوان و نوآور در برای بهبود فضای کسب وکار، ارتقای بهره وری سربازان وظیفه در دوران خدمت مقدس سربازی و بهبود کیفیت و کمیت انجام وظیفه از اهداف توسعه آموزش های مهارتی در حوزه ICT است.

صارمی، گفت: فراهم کردن زمینه اشتغال مؤلفه اصلی و مهم در ارائه آموزش های مهارتی است، آموزش های تخصصی سربازان در محل پادگان ها ارائه می شود و پس از پایان و انجام سنجش کتبی و عملی، گواهینامه مهارتی به آنها اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه اشتغال 134 نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح فراهم شد

زمینه اشتغال 134 نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح فراهم شد