مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-26ورزشي

حضور فعال داوران استان قم در لیگ های فوتبال و فوتسال ایران


مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان قم از حضور فعال، پرکار و پرتعداد داوران آقا و خانم استان قم در قضاوت لیگ های فوتسال و فوتسال کشور خبر داد.

- ایسنا/قم مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان قم از حضور فعال، پرکار و پرتعداد داوران آقا و خانم استان قم در قضاوت لیگ های فوتسال و فوتسال کشور خبر داد.

محمد فرجی مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان قم، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به گوشه ای از عملکرد کمیته داوران فوتبال استان قم از زمان قبول مسئولیت این کمیته تا کنون، اظهار کرد: در این مدت هشت کلاس رسمی آموزشی داوری و ارتقاء زیر نظر فدراسیون در سطح ملی، درجه یک و دو برگزار شد.

وی افزود: همچنین پنج دوره درجه سه برای پشتوانه سازی داوری استان هم برگزار شد و سعی کردیم داوران جوان خانم و آقا به داوری استان بیاوریم، مجموعا درحدود 100 جوان علاقمند داوری در دورهای درجه سه شرکت کردند و تا کنون حدود 60 نفر آنها برای قضاوت جذب کمیته داوران شدند.

5 داور وکمک داور قم در لیگ برتر فوتبال فعال هستند مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان قم اضافه کرد: پنج داور و کمک داور قم در لیگ برتر فوتبال فعال هستند و نفرات لیگ دسته اول فوتبال از سه نفر به 6 نفر افزایش یافت، داوران لیگ 2 و 3 هم از 6 نفر به 12 نفر افزایش پیدا کرد و در لیگ پایه ها هم داوران ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال داوران استان قم در لیگ های فوتبال و فوتسال ایران

حضور فعال داوران استان قم در لیگ های فوتبال و فوتسال ایران