مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-17سياسي

زندگینامه شهدای زن آذربایجان غربی تدوین و منتشر شود


رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: زندگینامه شهدای زن آذربایجان غربی، باید به رشته تحریر درآمده، تدوین شده و منتشر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم مجتهدزاده بعدازظهر دوشنبه در نشست با زنان رزمنده دوران دفاع و خانواده های شهدای آذربایجان غربی افزود: آذربایجان غربی استانی است که رتبه سوم را در داشتن شهدای زن دارد بر همین اساس پرداختن به زندگی این شهدا و نوشتن زندگینامه آنها باید محور قرار گرفته و موردتوجه واقع شود.

وی با بیان اینکه وجود 686 شهیده زن در استان ما را ملزم می کند زندگینامه این شهدا ماندگار شده و نوشته شود، اظهار کرد: آذربایجان غربی با داشتن 12 هزار شهید از استان های پیشرو در دفاع از انقلاب اسلامی است.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: اگر ایمان و اعتقاد و وحدت داشته باشیم هر کار نشدنی، شدنی خواهد بود طوری که در زمان جنگ اقدام به واردکردن سیم خاردار می کردیم؛ ولی امروز به نقطه ای رسیدیم که ما را متهم به دادن پهپاد به روسیه که ابرقدرت نظامی است، می کنند.

مجتهدزاده اضافه کرد: این شرایط باعث افتخار ماست و قدرت بازدارندگی کشور را نشان می دهد و ترس و واهمه در دل دشمنان ایجاد می کند تا فکر نکنند به راحتی می توانند به ما تعرض کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگینامه شهدای زن آذربایجان غربی تدوین و منتشر شود

زندگینامه شهدای زن آذربایجان غربی تدوین و منتشر شود