مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-01اقتصادي

تست کوتاه فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس/ پلاگین جدیدهیبریدی در راه بازار ایران (+عکس)


مدیران خودرو با دعوت از خبرنگاران فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس را به عنوان محصول پلاگین هیبریدی جدید بازار ایران در معرض نمایش گذاشت.

- تست کوتاه فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس/ پلاگین جدیدهیبریدی در راه بازار ایران (+عکس) مدیران خودرو با دعوت از خبرنگاران فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس را به عنوان محصول پلاگین هیبریدی جدید بازار ایران در معرض نمایش گذاشت.

مدیران خودرو که این روزها با برند فونیکس در پی حضور قدرتمند در بازار خودرو ایران است جدیدترین محصول خود را یک خودرو  پلاگین هیبریدی است برای تست خبرنگاران به پیست آزادی آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران نخستین کراس اوور مونتاژی پلاگین هیبرید بازار ایران بناست تا توسط مدیران خودرو در چند ماه آینده روانه بازار ایران شود.

تیگو 8 پرو e پلاس یا همان تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی PHEV نخستین محصول الکتریکی سازی شده برند فونیکس مدیران خودرو و قدرتمندترین عضو خانواده تیگو 8  است که فرصت کوتاهی دست داد تا در پیست آزادی این خودرو را بررسی کنیم.

طراحی ظاهری با نگاه به تیگو 8 پرو e پلاس متوجه می شوید که ظاهر خودرو با نسخه پرومکس بنزینی هیچ تفاوتی ندارد.

تنها تفاوت ظاهری این مدل با تیگو 8 پرومکس را می توان در جایگاه ورودی شارژر باتری خودرو که در بخش گلگیر جلو سمت راننده تعبیه شده است دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کوتاه فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس/ پلاگین جدیدهیبریدی در راه بازار ایران (+عکس)

تست کوتاه فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس/ پلاگین جدیدهیبریدی در راه بازار ایران (+عکس)