مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-02حوادث

مرگ 4 نفر در تصادف 3 دستگاه سمند و پراید در گلستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از جان باختن 4 نفر و مجروح شدن 3 نفر در تصادف یک دستگاه سمند و 2 دستگاه پراید در شمال استان گلستان خبر داد.

- قاسم غریب آبادی شامگاه شنبه 10 تیرماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات تصادف حاشیه سد وشمگیر در استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: در پی گزارش حادثه تصادف سه دستگاه خودروی سمند و پراید از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان گلستان، امدادگران پایگاه امداد و نجات آق قلا به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت 18 و 55 دقیقه شامگاه شنبه 10 تیرماه در حوالی سد وشمگیر، روستای آخوندزاده به سمت انبار الوم در شمال استان گلستان رخ داد، ادامه داد: در این تصادف سهمگین یک دستگاه سمند سورن با 2 دستگاه پراید برخورد کرد که 4 نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند و 3 نفر دیگر هم مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با تاکید بر اینکه امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه یکی از مصدومان را به مرکز درمانی انتقال دادند، خاطرنشان کرد: دو مصدوم دیگر این حادثه توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

سرهنگ محمود شهرکی، فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان انحراف به چپ سواری سمند سورن را علت وقوع این حادثه ناگوار اعلام کرد و افزود: جانباختگان این حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 4 نفر در تصادف 3 دستگاه سمند و پراید در گلستان

مرگ 4 نفر در تصادف 3 دستگاه سمند و پراید در گلستان