مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-12سياسي

میزان رضایت مندی جامعه به اندازه ارائه خدمات نیست


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه در بخش های مختلف به ویژه درمانی و بیمه ای خدمات ارزنده ای به جامعه عرضه شده است، تاکید کرد که میزان رضایتمندی مردم به اندازه ارائه خدمات نیست لذا بیان عملکردها باید هوشمندانه باشد تا موثر واقع شود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه در بخش های مختلف به ویژه درمانی و بیمه ای خدمات ارزنده ای به جامعه عرضه شده است، تاکید کرد که میزان رضایتمندی مردم به اندازه ارائه خدمات نیست لذا بیان عملکردها باید هوشمندانه باشد تا موثر واقع شود.

آیت الله لطف الله دژکام در دیدار مدیران اداره کل تامین اجتماعی فارس، گفت: این سازمان در بخش های مختلف خدمات ارزنده ای را به جامعه ارائه می کند که یکی از مهمترین و حیاتی ترین آنها در بخش درمان و پوشش های حمایتی است که باید در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.

به نقل از دفتر امام جمعه شیراز، آیت الله دژکام ظرفیت های ایران اسلامی و استان پهناور فارس را برای پیشرفت ارزنده توصیف و خاطرنشان کرد: دستگاه های خدمات رسان باید اقدامات خود را برای عموم جامعه تشریح کنند و در پرتو آن شاهد رشد امیدواری در جامعه باشیم.

بنا بود بیمه از ماهیت دولتی جدا شود او از سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین مرکز پوشش های حمایتی در کشور یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان رضایت مندی جامعه به اندازه ارائه خدمات نیست

میزان رضایت مندی جامعه به اندازه ارائه خدمات نیست