مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 00:402023-06-24سياسي

هیچ قدرت نرمی مثل قدرت مکتب اهل بیت (ع) نیست


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: قوی ترین محتوای قدرت نرم را در اختیار داریم و هیچ قدرت نرمی مثل قدرت نرم مکتب اهل بیت (ع) نیست.

- قم- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: قوی ترین محتوای قدرت نرم را در اختیار داریم و هیچ قدرت نرمی مثل قدرت نرم مکتب اهل بیت (ع) نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آستانه دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر، نخستین گردهمایی بین المللی راویان اهل بیت (ع) با حضور بیش از 120 نفر از فعالان رسانه ای شبه قاره در ساختمان مجمع جهانی اهل بیت (ع) قم برگزار شد.

آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در این گردهمایی با ارزشمند دانستن فعالیت های فعالان رسانه ای اهل بیت (ع) در شبه قاره هند، اظهار کرد: این فعالیت ها به لحاظ محتوایی ارزشمند هستند، اما با کمترین امکانات اجرا می شوند.

فعالیت های فعالان رسانه ای در عرصه مجازی، دارای کارنامه درخشانی است که گُل آن، اجرای سرود سلام فرمانده به زبان های مختلف و با ترجمه های زیبا بود که بر روی همگان تأثیر خوبی گذاشت.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در جهان اظهار کرد: عده ای در گذشته تصور می کردند با ترویج لیبرالیسم، همه انقلاب ها، لاییک و غیر دینی خواهند بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران مواجه شدند و اکنون با یک فرصت طلایی در جهان مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قدرت نرمی مثل قدرت مکتب اهل بیت (ع) نیست

هیچ قدرت نرمی مثل قدرت مکتب اهل بیت (ع) نیست