مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-22سياسي

از بیگاری دادن به مزدوران سیا و موساد خسته نشدید؟!


روزنامه هم میهن که از کاربرد تعبیر منافقین درباره این سازمان تروریستی اِبا دارد، نوشت: «30 خرداد سال 1360، آغاز پایان سازمان مجاهدین خلق به خاطر وابستگی و خیانت آنها بود».

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- کیهان نوشت: روزنامه هم میهن، نوشت: اتفاقاتی که برای گروه های خارج نشین به ویژه مجاهدین خلق در روزهای اخیر رخ داده، یک نکته بسیار روشنی را ثابت می کند.

این نکته که نیروی سیاسی در هر مقامی که هست، در درجه اول باید متکی به مردم خودش باشد؛ چه نیرویی که در قدرت است و چه آن نیرویی که در مقام مخالف و برانداز است و چه آن نیرویی که در مقام اصلاحات است.

متکی به مردم خود بودن یعنی نگاه به بیگانگان و حمایت آنان در هیچ جزیی از زندگی سیاسی و مواضع و عمل سیاسی آنها نباید بازتاب داشته باشد.

این ادعا به چند دلیل است؛ اول این که نیرویی که متکی به مردم است، نیازی ندارد که خود را آویزان آن و آن کند و به امید حمایت بیگانگان گام بردارد.

دیگر این است که بیگانگان از هر نوعی که باشند دنبال تامین منافع خود هستند، نه تحقق عدالت و آزادی ملت های دیگر.

منافع آنان گاه با حمایت از مخالفان یک نظام تامین می شود و گاه با حمایت از آن نظام و نادیده گرفتن مخالفان به منافع خود می رسند و این ویژگی موجب اختلال در اعتبار مواضع نیروهای منتقد یا مخالف می شود و آنان را به وادی تذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بیگاری دادن به مزدوران سیا و موساد خسته نشدید؟!

از بیگاری دادن به مزدوران سیا و موساد خسته نشدید؟!