مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-28ورزشي

گردشگران خارجی در «مهمانی علوی» امیرچقماق حضور می یابند


مسئول کارگروه گردشگری مذهبی و معنوی استان یزد با اشاره به حضور گردشگران خارجی در جشن های دهه ولایت گفت: گردشگران خارجی در جشن بزرگ مهمانی علوی در میدان امیرچقماق حضور می یابند.

- سید حسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای حضور گردشگران خارجی در جشن های دهه ولایت یزد انجام شده است، اظهار داشت: مهمترین برنامه این ایام، حضور گردشگران در جشن مهمانی علوی در حسینیه امیرچقماق است.

وی عنوان کرد: امسال کار کارگروه گردشگری استان از دهه ولایت آغاز می شود و این کارگروه با تشکیل پنج کمیته شامل کمیته اجرایی، کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی، کمیته هماهنگی مهمانان، کمیته پشتیبانی و کمیته تولیدمحتوا، برنامه ها را پیگیری و اجرایی می کند.

حسینی بیان کرد: این برنامه ها با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، حوزه علمیه استان و جامعه المصطفی اجرایی خواهد شد.

مسئول کارگروه گردشگری مذهبی و معنوی استان یزد یادآور شد: فعالیت این کارگروه با شروع ماه محرم استمرار خواهد یافت.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم نیز برای حضور گردشگران در دیگر شهرستان های استان در حال پیگیری است و امیدواریم با شکل گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران خارجی در «مهمانی علوی» امیرچقماق حضور می یابند

گردشگران خارجی در «مهمانی علوی» امیرچقماق حضور می یابند