مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-14دانش

هدف از برگزاری المپیاد های ورزشی همگانی کردن ورزش و ارتقای سلامت دانشجویان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور در مراسم افتتاحیه ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اراک که .

- معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: هدف از برگزاری المپیاد ها و مسابقات ورزشی، همگانی نمودن ورزش و ارتقای سلامت جسمی و روحی و روانی دانشجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور در مراسم افتتاحیه ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اراک که در سالن ورزشی 5 مرداد این شهر برگزار شد، ضمن تبریک روز مباهله، روز نزول آیه تطهیر و روز شکرگزاری به درگاه ایزد منان و با بیان مطلب فوق اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان ایجاد انگیزه بین دانشجویان، افزایش شور، نشاط، امید و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی این قشر آینده ساز است.

وی موضوع ورزش را از اولویت های سازمان امور دانشجویان عنوان کرد و تصریح کرد: ما با برگزاری المپیاد های ورزشی و اهتمام به ورزش و تجهیز اتاقهای تندرستی و سالن های ورزشی و حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از برگزاری المپیاد های ورزشی همگانی کردن ورزش و ارتقای سلامت دانشجویان است

هدف از برگزاری المپیاد های ورزشی همگانی کردن ورزش و ارتقای سلامت دانشجویان است