مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-17اقتصادي

80 درصد مراجعه مردم به تامین اجتماعی ایلام کاهش یافت


مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارائه 57 خدمت به صورت غیرحضوری در سال جاری موجب کاهش 80 درصدی مراجعه مردم به شعب تامین اجتماعی شده است.

- علی اشرف تابانی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی خدمات، گفت: ارائه 57 خدمت به صورت غیرحضوری در سال جاری موجب کاهش 80 درصدی مراجعه مردم به شعب تامین اجتماعی شده است.

وی افزود: کارفرمایان دارای تا یکصد نفر نیرو از خرداد تا پایان مرداد امکان مشارکت و بهره مندی از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای را دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ادامه داد: بیمه شدگان جدید هم در طرح خانوار فراگیر بیمه ای جذب شده اند این طرح شامل زنان خانه دار، دانشجویان، مشاغل آزاد، کارفرمایان صنفی است که در سال 1401 نزدیک به 6 هزار نفر و امسال نیز تا 24 تیرماه 22 هزار و 170 نفر جذب شده اند.

در استان ایلام تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی 313 هزار و 902 نفر هستند که 23 هزار نفر هم بازنشسته تامین اجتماعی هستند که 170 میلیارد تومان حقوق و مزایا به حساب آن ها پول واریز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، 52 درصد جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که بیشترین آمار تحت پوشش بیمه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مراجعه مردم به تامین اجتماعی ایلام کاهش یافت

80 درصد مراجعه مردم به تامین اجتماعی ایلام کاهش یافت