موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-13اقتصادي

تصویب راهبرد جدید مشارکت بانک توسعه آسیایی با قرقیزستان


مقامات بانک توسعه آسیایی از تصویب راهبرد جدید مشارکت این بانک با قرقیزستان با تمرکز بر امنیت غذایی، حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط، توسعه منطقه ای و اقتصاد خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، دانیار امانگلدیف  وزیر اقتصاد و بازرگانی قرقیزستان با کانوکپان لائو آرایا مدیر فعلی و ژنگ وو مدیر جدید دفتر نمایندگی بانک توسعه آسیایی در این کشور دیدار کرد.

کانوکپان جانشین خود ژنگ وو را معرفی کرد که تجربه زیادی در این بانک به ویژه در پروژه های زیربنایی و حمل و نقل در منطقه آسیای مرکزی دارد.

امانگلدیف نیز به نوبه خود انتصاب  وو را در چنین سمت مهمی تبریک گفت و آمادگی خود را برای مشارکت نزدیک و افزایش سرعت و حجم همکاری با بانک توسعه آسیایی در چارچوب جهت گیری های استراتژیک کشور اعلام کرد.

نمایندگان این بانک همچنین از تصویب استراتژی جدید مشارکت بانک توسعه آسیایی با این کشور خبر دادند که تمرکز آن بر امنیت غذایی، حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط، توسعه منطقه ای و توسعه اقتصاد سبز است.

با توجه به این واقعیت که این مناطق به طور مستقیم توسط وزارت اقتصاد و تجارت قرقیزستان نظارت می شود،  وو خاطرنشان کرد که کمیسیون مستقل انتخابات این کشور یکی از شرکای کلیدی این بانک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب راهبرد جدید مشارکت بانک توسعه آسیایی با قرقیزستان

تصویب راهبرد جدید مشارکت بانک توسعه آسیایی با قرقیزستان