مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 07:322023-07-04پزشكي

اولویت ها، کم و کاستی ها و داشته های دیار آب انبارهای خراسان جنوبی


توسعه و بهسازی راه ها، ارتقای سطح خدمات بهداشت و درمان و فعال شدن دانشکده کشاورزی، از اولویت های اجتناب ناپذیر این شهرستان است.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ علیرضا موسوی، دیار آب انبارها، قطب کشاورزی و دامداری، بهشت منجمان ایران و جهان، کویرهای بی منتها و هزاران مزیت و توانمندی دیگر از قابلیت های سرایان این شهرستان خراسان جنوبی به حساب می آید.

برای این که بیشتر از نیازها، مطالبه ها، داشته ها و پیگیری های آن چه خواسته مردم این دیار از خطه خراسان جنوبی بدانیم با سید یاسر رضوی حیدری، فرماندار شهرستان سرایان به گفت وگو نشستم که ماحاصل آن در زیر می آید.

راه، بهداشت و دانشکده کشاورزان 3 اولویت اساسی سرایان فارس:  آقای فرماندار لطفا سه اولویت اساسی شهرستان را بیان کنید و بفرمایید چه برنامه هایی در راستای تحقق آن دارید؟ رضوی حیدری: توسعه و به سازی راه ها، ارتقای سطح خدمات بهداشت و درمان و فعال شدن دانشکده کشاورزی، از اولویت های اجتناب ناپذیر شهرستان سرایان است.

رفع مشکل راه های شهرستان که از وضعیت بسیار نامطلوبی برخوردار است جزو اولویت های اول سال گذشته در سرایان بود که با حمایت نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل راهداری و راه و شهرسازی و بسیج سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ها، کم و کاستی ها و داشته های دیار آب انبارهای خراسان جنوبی

اولویت ها، کم و کاستی ها و داشته های دیار آب انبارهای خراسان جنوبی