مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-08اقتصادي

سرمایه گذار پتروشیمی اردبیل به تعهدات خود عمل نکرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت شرکت پتروشیمی اردبیل، - فرماندار اردبیل بر تعیین تکلیف پروژه پتروشیمی اردبیل تاکید کرد و گفت: متاسفانه سرمایه گذار مجموعه به تعهدات خود عمل نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت شرکت پتروشیمی اردبیل، حمایت از سرمایه گذاری های سالم را از اولویت های دستگاه قضایی عنوان کرد.

آفاقی گفت: با توجه به اهمیت رونق تولید و اشتغالزایی در استان در کنار حمایت از سرمایه گذاری های مشروع و قانونی با افرادی که با نام سرمایه گذار دنبال سوء استفاده هستند برخورد می شود.

علی رمضان پور، بازرس کل استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت ها در راستای رشد تولید و رفع موانع آن نسبت به رویکرد سال، وظیفه همه دستگاه های خدمات رسان و اجرایی در حمایت از سرمایه گذاران واقعی است.

وی افزود: در کنار حمایت از سرمایه گذاران واقعی که موتور محرکی برای تولید، اشتغال و ارتقای اقتصاد استان است، بازرسی کل استان اردبیل به جد با سرمایه گذاران صوری که فقط بجز ایجاد مشکلاتی از جمله دخل و تصرف غیر قانونی با عدم انجام تعهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذار پتروشیمی اردبیل به تعهدات خود عمل نکرده است

سرمایه گذار پتروشیمی اردبیل به تعهدات خود عمل نکرده است