مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-28سياسي

ثبت بیش از 2800 شکایت مردمی در سامانه بازرسی چهارمحال و بختیاری


بازرس کل چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار و 830 شکایت مردمی در سامانه بازرسی استان به ثبت رسید، گفت: طی 27 بازرسی برنامه ای و 69 بازرسی موردی 88 گزارش برای تعقیب اداری مدیران به هیئت های رسیدگی ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی احمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: طبق قانون اساسی نظارت بر حسن جریان امور و نظارت بر اجرای قوانین از وظایف اصلی سازمان بازرسی است.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب برای مهار تورم و رشد تولید اقداماتی توسط بازرسی استان صورت گرفت: ادامه داد: طی انجام ماموریت های نظارتی و بازرسی تعرفه های شهرداری ها که امسال افزایش چشمگیری یافته بود با مکاتبات لازم به قیمت سال گذشته برگشت.

وی افزود: افزایش تعرفه های شهرداری ها زمینه ایجاد تورم شده بود که مجدد در شورای شهر مورد بازنگری قرار گرفت و با تجدید نظر عوارض شهرداری ها تقلیل یافت.

احمدی اضافه کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاری 112 جلسه و بازدید میدانی از طرح ها و شرکت های استان انجام شد همچنین مشکلات بخش خصوصی نیز رفع شده است هر چند با نقطه مطلوب فاصله داریم و نیازمند تقویت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 2800 شکایت مردمی در سامانه بازرسی چهارمحال و بختیاری

ثبت بیش از 2800 شکایت مردمی در سامانه بازرسی چهارمحال و بختیاری