مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-13سياسي

نقش الگویی خانواده های شهدا و ایثارگران باید در جامعه تقویت شود


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به واسطه تعریف فعالیت های مختلف فرهنگی، در تقویت جایگاه خانواده های شهدا و ایثارگران تلاش کند تا در نهایت این خانواده ها نقش الگویی در جامعه پیدا کنند.

- ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به واسطه تعریف فعالیت های مختلف فرهنگی، در تقویت جایگاه خانواده های شهدا و ایثارگران تلاش کند تا در نهایت این خانواده ها نقش الگویی در جامعه پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حسینی بوشهری شامگاه 21 تیرماه در دیدار با سیدحسن قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید، مسئولیت خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را مسئولیتی خطیر توصیف کرد و گفت: خدمت در بنیاد شهید یکی از مصادیق روشن عمل صالح و باقیات الصالحات است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دوام انقلاب اسلامی در برابر مشکلات و کارشکنی های دشمنان را مدیون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان دانست و تصریح کرد: بعد از امدادهای الهی و رهبری های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، شهدا و ایثارگران، کسانی هستند که این انقلابی را که امروز در زیر سایه آن زندگی می کنیم، در برابر تمامی تهدیدها، دشمنی ها و تحریم ها، حفظ کردند و سهم وافر آن ها در این مسأله، قابل مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش الگویی خانواده های شهدا و ایثارگران باید در جامعه تقویت شود

نقش الگویی خانواده های شهدا و ایثارگران باید در جامعه تقویت شود