مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-27سياسي

ایران در کنار مسلمانان مظلوم بدون در نظر گرفتن مذهب آن ها است


سخن جمهوری اسلامی، عزت و عظمت جهان اسلامی است و ملت مسلمان ایران و انقلاب اسلامی در کنار مسلمانان مظلوم بدون در نظر گرفتن مذهب آن ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار جمعی از علمای اهل سنت هندوستان که در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه هند را یک کشور بسیار بزرگ در عالم شرق می دانیم، اظهار کرد: هند باید جایگاه بزرگ خود را در جهان احراز کند.

وی با بیان اینکه جامعه مسلمانان هند را قطب بزرگی در جهان اسلام می دانیم، مطرح کرد: مسلمانان هند باید نقش بزرگی در پیشبرد اهداف وحدت اسلامی ایفا کنند.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه اهمیت جامعه اسلامی در هند مشخص است، عنوان کرد: باید مسیر روابط مسلمانان جمهوری اسلامی با هند مستمر باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه روابط جمهوری اسلامی ایران با هند خوب است، خاطرنشان کرد: سفرهای این چنینی به جمهوری اسلامی نیز تأثیرات بسیاری بر استحکام این روابط دارد.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه دولت هند باید به جامعه مسلمانان هند توجه لازم را داشته باشد، تصریح کرد: به عنوان علمای دین در حوزه بر ضرورت توجه بیش تر به مطالبات جامعه اسلامی هند تأکید داریم.

وی ادامه داد: به تمام کشورهایی که مسلمانان در آن حضور دارند، اعتماد می دهیم که حضور مسلمانان در جهت تقویت و استح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در کنار مسلمانان مظلوم بدون در نظر گرفتن مذهب آن ها است

ایران در کنار مسلمانان مظلوم بدون در نظر گرفتن مذهب آن ها است