مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-21اقتصادي

زمان برگزاری مزایده خودروهای بالای 2500 سی سی و توقیف شده در گمرک ( +جزییات)


زمان برگزاری مزایده خودروهای بالای 2500 سی سی و توقیف شده در گمرک از سوی سازمان املاک تملیکی اعلام شد - زمان برگزاری مزایده خودروهای بالای 2500 سی سی و توقیف شده در گمرک ( +جزییات) زمان برگزاری مزایده خودروهای بالای 2500 سی سی و توقیف شده در گمرک از سوی سازمان املاک تملیکی اعلام شد مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که مزایده خودروهای راه سازی، سبک، سنگین و خودروهای با ظرفیت موتوری بالای 2500 سی سی، که به مدت ها به دلیل ممنوعیت ثبت سفارش در گمرک به تعویق افتاده بودند، در ماه مرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران سید عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، افزود که این مسئله با تدبیر وزارت اقتصاد و به اندازه گیری که در قانون بودجه سال 1402 و در جداول متفرقه آن آمده، ممکن شده است.

وی همچنین اعلام کرد که مشکلات حقوقی مربوط به عرضه و فروش این خودروها نیز در جلسات متعددی با قوه قضاییه مورد بررسی قرار گرفته است.

اجتهادی افزود: در این جلسات، مجوز ارائه این خودروها تأیید شده است و قرار است در مرداد ماه این خودروها به خصوص خودروهای سواری که تقاضای زیادی هم دارند، در مزایده به فروش برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری مزایده خودروهای بالای 2500 سی سی و توقیف شده در گمرک ( +جزییات)

زمان برگزاری مزایده خودروهای بالای 2500 سی سی و توقیف شده در گمرک ( +جزییات)