مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-15حوادث

کشف 22 هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق در شهر ری


فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 22 هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق و 2 هزار لیتر روغن خودرو عرضه خارج از شبکه در محدوده این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی دریافت اخباری در هفته های اخیر مبنی بر دپوی غیرمجاز مقادیر زیادی سوخت در یکی از انبارهای متروکه در محدوده شهید بهشتی شهرری پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل اطلاعات کلانتری 167 با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند انبار متروکه مورد نظر را در خیابان رجایی شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی روز گذشته به محل مذکور اعزام شدند و در بازدید از این محل 22 هزار لیتر سوخت قاچاق و 2 هزار لیتر روغن خودرو عرضه خارج از شبکه کشف شد.

این مسئول با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را هشت میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: در این زمینه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی شهرری معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید کرد و از مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت های مجرمانه و غیر قانونی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 22 هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق در شهر ری

کشف 22 هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق در شهر ری