مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-27سياسي

ایرانیان در صحرای عرفات مراسم برائت از مشرکین برگزار کردند+عکس


ایرانیان حاضر در صحرای عرفات، امروز در مراسم برائت از مشرکین با سردادن شعارهای ضد آمریکایی و ضدصهیونیستی، باردیگر سیاست های توسعه طلبانه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم برائت از مشرکین امروز هم زمان با روز عرفه در عربستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، سید عباس حسینی، رییس سازمان حج و زیارت و حضور پرشور زائران ایرانی بیت الله الحرام در صحرای عرفات برگزار شد.

  در این مراسم باشکوه که از ساعت 9 صبح به وقت محلی (09:30 به وقت ایران ) برگزار شد، پیام حج آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ‍ای، مقام معظم رهبری توسط نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت قرائت شد.

بخش هایی از این پیام نیز به زبان عربی ترجمه شد.

  در مراسم برائت از مشرکین، زائران کشورمان با سردادن شعارهای ضد آمریکایی و ضدصهیونیستی، باردیگر سیاست های توسعه طلبانه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

زائران ایرانی در این مراسم که خانواده معظم شهدا، جانبازان سرفراز انقلاب اسلامی، نمایندگان بعثه های مراجع عظام تقلید و سرپرست سفارت کشورمان در ریاض نیز حضور داشتند، با سردادن شعارهایی ضمن برائت از مشرکین و تأکید بر وحدت و همبستگی، از رژیم صهیونیستی به عنوان جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان در صحرای عرفات مراسم برائت از مشرکین برگزار کردند+عکس

ایرانیان در صحرای عرفات مراسم برائت از مشرکین برگزار کردند+عکس