مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-07سياسي

وضعیت پمپ بنزین ها در هرمزگان سامان یابد


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تذکری درخصوص پمپ بنزین های شهر بندرعباس و هرمزگان به مسوولان دارم، این وضعیت را سر و سامان بدهید تا مردم در صف های عریض و طویل گرفتار نشوند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تذکری درخصوص پمپ بنزین های شهر بندرعباس و هرمزگان به مسوولان دارم، این وضعیت را سر و سامان بدهید تا مردم در صف های عریض و طویل گرفتار نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (16 تیرماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: دست تک تک کسانی را که در این ایام تلاش می کنند و این حقیقت را زنده کرده تا غدیر را به آنچه مد نظر اهل بیت علیهم السلام است برسانند؛ می بوسم.

وی ادامه داد: هرمزگان روز به روز بهتر از قبل و فعال تر می شود، از مردم که پرچمدار محرم و عاشورا هستند تقاضا دارم پرچمدار غدیر هم باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان اضافه کرد: اگر چشم مان به اداره های دولتی باشد؛ آن ها این پرچم را بالا نخواهند آورد، با یک دست پرچم عاشورا و با دست دیگر پرچم غدیر را بلند کنید که این ها 2 بال حرکت اسلام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: مردم هرمزگان امروز خود پرچمداری و اطعام می کنند که برکاتی از آن در آینده ساطع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پمپ بنزین ها در هرمزگان سامان یابد

وضعیت پمپ بنزین ها در هرمزگان سامان یابد