مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-19سياسي

زمان بازدید از نمایشگاه «عطر سیب» تمدید شد


حجت الاسلام مصطفی جامه دارپور دبیر رویداد فرهنگی «عطر سیب» از تمدید نمایشگاه «عطر سیب» با توجه به استقبال شهروندان و مسئولان هیئت ها خبر داد.

- حجت الاسلام مصطفی جامه دارپور دبیر رویداد فرهنگی عطر سیب از تمدید نمایشگاه عطر سیب با توجه به استقبال شهروندان و مسئولان هیئت ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مصطفی جامه دارپور دبیر رویداد فرهنگی عطر سیب اظهار داشت: بیستمین و یکمین رویداد عطر سیب با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران در حال برگزاری است.

این رویداد به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برپا شده و از 24 الی 30 تیرماه از ساعت 8 الی 20 در میدان آیینی امام حسین (ع) پذیرای علاقه مندان است.

وی ادامه داد: در چند روز نخست برپایی عطر سیب ، بانیان هیئات و روضه های خانگی استقبال قابل توجهی از این رویداد داشتند و با حضور در میدان امام حسین (ع)، اقلام مورد نیاز برای برگزاری مجالس عزای حضرت سیدالشهدا (ع) را تهیه کردند که با توجه به این استقبال، در دو روز پنجشنبه و جمعه نیز شهروندان می توانند از ساعت 8 تا 20 از خدمات نمایشگاه عطر سیب استفاده کنند.

جامه دارپور با اشاره به فعالیت های ویژه رویداد عطر سیب گفت: علاوه بر عرضه اقلام و محصولات مورد نیاز هیئت ها، غرفه های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بازدید از نمایشگاه «عطر سیب» تمدید شد

زمان بازدید از نمایشگاه «عطر سیب» تمدید شد