مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:362023-07-03سياسي

صلح و سازش به درگیری طایفه ای در باغملک پایان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش صلح نهایی تحت عنوان وحدت، همدلی و برادری طوایف محمدی و محمد موسایی شهرستان باغملک به منظور تثبیت آرامش در منطقه و پیشگیری از هر گونه تنش احتمالی بین این 2 طایفه برگزار و در نهایت منجر به صلح و سازش شد.

وی درباره موضوع درگیری و سازش طوایف محمدی و محمد موسایی شهرستان باغملک بیان کرد: این همایش صلح به مناسبت دهه ولایت و کرامت با حضور بیش از 500 نفر از افراد طوایف درگیر برگزار شد.

استاندار خوزستان گفت: نمایندگانی از طایفه های درگیر در این همایش اقدام به قرائت بیانیه مشترک با هدف پایان اختلافات و صلح نهایی کردند و اعلام صلح و سازش شد.

وی با اشاره به اقدامات جدی شورای تأمین استان برای مهار، کنترل و صلح و سازش میان این 2 طایفه افزود: برگزاری جلسات مختلف، تشکیل جلسات مکرر با سران عشایر و طوایف در شهرستان های رامهرمز و باغملک، برخورد جدی با محرکان، مخلان و گردانندگان این نزاع طی هشت سال اخیر از اقدامات شورای تامین استان خوزستان بوده اند.

حسینی محراب استقرار نیروهای نظامی و انتظامی برای برقراری صلح و امنیت در منطقه، راه اندازی پست های ایست بازرسی و اجرای طرح های پاکسازی سلاح و مهمات را از دیگر اقدامات شورای تأمین استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش به درگیری طایفه ای در باغملک پایان داد

صلح و سازش به درگیری طایفه ای در باغملک پایان داد