مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:112023-07-22سياسي

اصفهان میزبان بزرگترین رویداد فناوری جهان اسلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قرارگاه اقتصاد دانش بنیان استان اصفهان با حضور رییس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رییس معاونت توسعه اقتصاد دانش بنیان، استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضا برگزار شد.

در این قرارگاه شقایق حق جوی جوانمرد رییس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ضمن تسلیت ایام محرم، در خصوص جایزه مصطفی(ص)، گفت: پس از اهانتی که به مقام رفیع پیامبر اسلام (ص) در جهان شد؛ ایده تشکیل بنیادی که بیانگر بخش های صلح آمیز و دوستدار علم و فناوری در دین مبین اسلام باشد مطرح و اجرایی شد.

وی ادامه داد: این بنیاد در حوزه های مختلف برای دانشمندان جهان اسلام برنامه داشته و برجسته ترین برنامه ای که دارد و مورد توجه جهان قرار گرفته؛ جایزه مصطفی (ص) است که به نوبل اسلامی در جهان معروف است.

رییس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری عنوان کرد: دانشمندان بزرگ در این جایزه بین المللی حضور دارند، به طور مثال دانشمندی که واکسن فایزر و مدرنا را کشف کرد برنده جایزه مصطفی(ص) شد.

وی افزود: دانشمندانی که در این جایزه حضور دارند کاندیدای جایزه نوبل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان بزرگترین رویداد فناوری جهان اسلام

اصفهان میزبان بزرگترین رویداد فناوری جهان اسلام