مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-24سياسي

مساجد تهران در «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» موکب برپا می کنند


معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به مشارکت مساجد در «مهمونی 10 کیلومتری غدیر»، خاطرنشان کرد: به مساجد پیشنهاد شده است که در این مسیر اقدام به برپایی موکب کنند که مورد استقبال قرار گرفته است.

- حجت الاسلام حجت الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد از تدارک ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت در مساجد استان تهران خبر داد و اظهار کرد: تجلیل از سادات مساجد، برگزاری مراسم خطبه خوانی غدیر در مساجد، اطعام مؤمنین و نیازمندان محلّه و منطقه، ترویج فرهنگ عقد اخوّت، راه اندازی کاروان نشاط علوی از برنامه های پیشنهادی به مساجد تهران برای دهه ولایت و امامت است.

برگزاری 200 جلسه تبیینی درباره غدیر در مساجد   معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اعزام مبلغ به مساجد به مناسبت عیدغدیر خم، بیان کرد: از عید غدیرخم تا روز مباهله 200 جلسه تبیینی در مساجد در مورد تبیین آیات مرتبط با امیرالمومنین(ع) و مباهله توسط کارشناسان مباحث امامت برگزار می شود.

  وی همچنین گفت: نرم افزارهایی در اختیار ائمه جماعات قرار می گیرد، تا به جای سخنرانی سنتی از طریق این نرم افزارها درباره غدیرخم روایتگری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد تهران در «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» موکب برپا می کنند

مساجد تهران در «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» موکب برپا می کنند