مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-20سياسي

واگذاری 4 ماموریت فناورانه به جهاد دانشگاهی در برنامه هفتم


رییس جهاد دانشگاهی در جلسه شورای معاونین سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، از واگذاری چهار ماموریت فناورانه به این نهاد در برنامه هفتم خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان رییس جهاد دانشگاهی در جلسه شورای معاونین سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، از واگذاری چهار ماموریت فناورانه به این نهاد در برنامه هفتم خبر داد و گفت: تقویت جهاد دانشگاهی در دستور کار همه مراکز علمی و دانشگاهی قرار بگیرد.

دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاد دانشگاهی شامگاه گذشته، 28 تیرماه در جلسه شورای معاونین سازمان جهاد دانشگاهی گیلان که با حضور جبار کوچکی نژاد، نماینده رشت و خمام و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به ماموریت های فناورانه جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه کشور به عرصه چهار فناوری مولدسازی معادن، ژن درمانی، آب شیرین کن و قطارهای برقی ورود می کند.

وی یکی از اولویت های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی را در حوزه جمعیت دانست و افزود: ظرفیت های فناورانه جهاد دانشگاهی می تواند به بحث جمعیت کمک کند.

رییس جهاد دانشگاهی، با اشاره به منویات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم تقویت جریان جهاد دانشگاهی، اضافه کرد: طبق بیانات معظم له در سال 69، جهاد دانشگاهی باید در دانشگاه بماند و تقویت شود و لذا این مهم باید در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 4 ماموریت فناورانه به جهاد دانشگاهی در برنامه هفتم

واگذاری 4 ماموریت فناورانه به جهاد دانشگاهی در برنامه هفتم