مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-08حوادث

کشف 2 تن مواد مخدر از یک تریلی


2 تن مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در شهرستان نهبندان کشف شد.

- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: 2 تن مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در شهرستان نهبندان کشف شد که شامل 483 کیلوگرم هرویین، یک تن و 519 کیلوگرم مرفین و مشتقات تریاک است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ حسن شجاعی نسب روز شنبه در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از کشفیات مواد مخدر، کالا و سوخت قاچاق در جمع خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت خبری مبنی بر حمل محموله سنگین مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار قرار دادند.

  وی گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک تریلی کشنده حامل بار سبوس مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از خودرو، 483 کیلوگرم هرویین، یک تن و 519 کیلوگرم مرفین و مشتقات تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل کانتینر تریلی جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

  فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد که به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن مواد مخدر از یک تریلی

کشف 2 تن مواد مخدر از یک تریلی