مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-03سياسي

برنامه های قرآنی در دهه امامت و ولایت مورد توجه قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: اجرای طرح های قرآنی در دهه امامت و ولایت مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر دوشنبه در شورای توسعه فعالیت های قرآنی شهرستان نور، خواستار تلاش بیشتر در راستای ترویج قرآن شد و اظهار کرد: عید غدیرخم در پیش است، انتظار داریم جشن غدیری باشکوه در این شهر نور و ایمان برگزار شود.

وی با بیان اینکه شورای توسعه فعالیت های قرآنی به صورت ملی مصوب شده است، کار قرآنی در دهه امامت و ولایت را از بهترین امور دانست.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به کم توجهی و کم کاری های زیاد در حوزه قرآن، خاطرنشان کرد: هر چقدر بیشتر به قرآن بی توجهی کنیم گرفتاری های بیشتری به ما روی می آورد، در حالی که اگر به سمت قرآن و اهل بیت (ع) برویم بسیاری از این گرفتاری ها برطرف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه بهترین مقابله با فتنه ها و جنگ های سایبری تشکیل هسته های قرآنی و آشنا کردن نسل جوان و خانواده ها با این کتاب، عزیز یادگار پیغمبر است، عنوان کرد: قرآن را در مدارس و مراکز آموزشی ببریم و هر مسجدی باید یک برنامه قرآنی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های قرآنی در دهه امامت و ولایت مورد توجه قرار گیرد

برنامه های قرآنی در دهه امامت و ولایت مورد توجه قرار گیرد