مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:012023-07-11اقتصادي

سراشیبی حادثه خیز«تنگ کناره» و راهداری کهگیلویه و بویراحمد که عبرت نمی گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد هر چند در چهار دهه بعد از انقلاب تغییر کلی کرده و استان از بن بست خارج شده و میلیاردها میلیارد تومان هزینه آن شده اما هنوز نسبت به سایر نقاط کشور جا برای کار بیشتر وجود دارد.

نقاط حادثه خیز بسیار زیادی در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که هنوز متولیان امر نتوانسته اند نسبت به رفع آنها و کاهش خطر در این نقاط اقدامی انجام دهند هر چند از حق که نگذریم بسیاری از نقاط حادثه خیز نیز در سال های اخیر برطرف شده اند اما هنوز نقاطی مانند تنگ کناره در 5 کیلومتری شهر یاسوج وجود دارد که هر لحظه بوی خطر از آن استشمام می شود، یک حادثه خونین دیگر مانند ترمز بریدن تریلر و کشته شدن 7 نفر از هموطنان و زخمی شدن ده ها نفر و از بین رفتن ده ها خودروی دیگر که غم انگیز بود.

طبق آن چه که مشاهده می شود برای رفع نقاط حادثه خیز جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد با رقم های کنونی مثل 100 و یا 200 میلیارد و یا بیشتر و حتی 1000 میلیارد تومان هم نمی توان چنین نقاطی را برطرف کرد.

این در حالی است که فقط از نقاط حادثه خیز در راه های اصلی استان سخن می گوییم و جاده های روستایی که برشمردن نقاط حادثه خیز که گفتن و نام بردن آنها مثنوی 70 من خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراشیبی حادثه خیز«تنگ کناره» و راهداری کهگیلویه و بویراحمد که عبرت نمی گیرد

سراشیبی حادثه خیز«تنگ کناره» و راهداری کهگیلویه و بویراحمد که عبرت نمی گیرد