مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:512023-07-13اقتصادي

چگونه مصرف سوخت در هرمزگان روزی 1.3 میلیون لیتر کاهش یافته؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا احمدی منش دادستان مرکز هرمزگان صبح امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار داشت: در مورد جایگاه های سوخت تصمیمی ملی اتخاذ شده است و این کار برای جلوگیری از تبدیل ایران به واردکننده سوخت از صادرکننده سوخت است.

وی افزود: در همین یک ماه اخیر روزانه 1.

3 میلیون لیتر مصرف بنزین در استان کاهش یافته است و این یعنی این که سوخت گیری با کارت شخصی جلوی سو استفاده بسیاری را گرفته است.

به گفته احمدی منش، خلأهای دیگری هم داریم که باید آنها را نیز پیگیری و به نتیجه برسانیم تا مصرف سوخت در هرمزگان هر چه بیشتر منطقی شود.

ورود پلیس اقتصادی به مشکلات نازل ها دادستان بندرعباس اضافه کرد: قبول داریم که اجرای این طرح سبب صف های طولانی نیز شده است که البته همه مربوط به اجرای طرح نیست و بسیاری نازل ها و کیت و صفحه مانیتورشان مشکل داشته است و به پلیس اقتصادی سپرده ایم که واقعی بودن این مشکلات را بررسی و شرکت پخش نیز اقدام به رفع این مشکلات کند.

احمدی منش همچنینی بیان داشت: در جلسه با استاندار نیز تصمیماتی داشتیم که قرار شد تا ظرف فردا ابلاغ می شود.

چند جایگاه ویژه را تعریف می کنیم که تمام سکوها دارای کارت آزاد باشند تا شاهد رفع مشکل مردم باشیم و زمان سوخت گیری با کارت آزاد را نیز در برخی جایگاهها افزایش خواهیم داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مصرف سوخت در هرمزگان روزی 1.3 میلیون لیتر کاهش یافته؟

چگونه مصرف سوخت در هرمزگان روزی 1.3 میلیون لیتر کاهش یافته؟