مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:362023-07-14اجتماعي

کیفیت خوب اجرا و پروتکل های آزمونی در دانشگاه رضوی رعایت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، محسن زارعی، معاون وزیر و رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری آزمون ورودی اختصاصی دانشگاه رضوی دانشگاه جامع رضوی در حال اجرای آزمون .

- رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش ضمن حضور در دانشگاه رضوی و بازدید از روند برگزاری آزمون ورودی اختصاصی این مرکز علمی و اعلام مشارکت آموزش و پرورش، از رعایت پروتکل های آزمونی و کیفیت خوب اجرای آن سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، محسن زارعی، معاون وزیر و رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری آزمون ورودی اختصاصی دانشگاه رضوی دانشگاه جامع رضوی در حال اجرای آزمون ورودی اختصاصی در مشهد و یازده شهر دیگر است آموزش و پرورش در زمینه اجرا و برگزاری در 4 حوزه در سطح کارشناسی مشارکت دارد که سه حوزه در شهر مشهد و یک مورد در تربت حیدریه است.

وی در ادامه گفت: در سنوات قبل دانشگاه رضوی در تامین مقدمات برگزاری با کیفیت خوب تدارک اجرا دیده بود و امسال هم با توجه به تجربه سال های قبل اقدام به برگزاری آزمون کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت خوب اجرا و پروتکل های آزمونی در دانشگاه رضوی رعایت شد

کیفیت خوب اجرا و پروتکل های آزمونی در دانشگاه رضوی رعایت شد