مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-25اقتصادي

نشت یابی بیش از 2350 کیلومتر شبکه گازرسانی در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 2350 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه در استان مورد نشت یابی قرار گرفت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 2350 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه در استان مورد نشت یابی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان با بیان اینکه در راستای بهره برداری ایمن، شناسایی و کنترل خطرات و ریسک ها، اجتناب از بروز حوادث و همچنین تطابق هر چه بیشتر امور و فعالیت ها با استاندارد و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران، بازرسی هایی از پروژه های در حال اجرا، ایستگاه های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی صورت گرفته است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 2350 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه مورد نشت یابی قرار گرفته و 141مورد نشت زمینی و 1345 مورد نشت هوایی شناسایی شده است.

وی افزود: علاوه بر شبکه های گازرسانی، همه تجهیزات و تأسیسات گاز در سطح استان مورد بررسی و نشت یابی دوره ای قرار گرفته تا از بروز حوادث ناگوار احتمالی و هدررفت گاز طبیعی جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه جلوگیری از هدررفت منابع انرژی گاز، از اولویت های اجرایی شرکت گاز این استان است، اعلام کرد: تا به حال 100 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت یابی بیش از 2350 کیلومتر شبکه گازرسانی در چهارمحال و بختیاری

نشت یابی بیش از 2350 کیلومتر شبکه گازرسانی در چهارمحال و بختیاری