مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-10اقتصادي

خرید تضمینی گندم در کرمانشاه به 460 هزار تن رسید


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه به 460 هزار تن رسید.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه به 460 هزار تن رسید.

علی ملکشاهی با بیان اینکه تاکنون بیش از دو برابر نیاز مصرف سالانه استان گندم بصورت تضمینی از کشاورزان خریداری و در سیلوهای استان ذخیره سازی شده، گفت: تاکنون 460 هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه کیفیت گندم خریداری شده از کشاورزان را مطلوب ازیابی کرد و افزود: خرید تضمینی گندم استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

ملکشاهی با اشاره آمادگی مراکز خرید تضمینی گندم برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، گفت: هم اکنون شش مرکز دولتی، 35 مرکز سیلوی بخش خصوصی و هشت مرکز خرید مباشر تعاون روستایی کار خرید تضمینی گندم را در سطح استان بر عهده دارند که با آغاز خرید تضمینی در مناطق سردسیر استان این تعداد مرکز خرید نیز افزایش خواهد یافت.

ملکشاهی در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان نیز گفت: با پرداخت بیش از 1584 میلیارد و 451 میلیون تومان از طریق بانک عامل، تمامی کشاورزانی که تا تاریخ دوم تیر ماه گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تضمینی تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم در کرمانشاه به 460 هزار تن رسید

خرید تضمینی گندم در کرمانشاه به 460 هزار تن رسید