مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 23:002023-06-28سياسي

افزایش 55 درصدی ورود گردشگر به ایران


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طی دو ماه نخست امسال 850 هزار گردشگر وارد کشور شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 55 درصد افزایش را نشان می دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طی دو ماه نخست امسال 850 هزار گردشگر وارد کشور شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 55 درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عزت الله ضرغامی عصر چهارشنبه هفتم تیر در بازدید از خانه موزه استاد شهید مطهری در شهرستان فریمان گفت: اهمیت شهرستان فریمان به لحاظ کیفیت و تعداد ابنیه تاریخی بسیار قابل توجه است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت گردشگری در کشور خاطرنشان کرد: هر چند اعتراضات اخیر تأثیری منفی روی ورود گردشگر به کشور داشت اما با این وجود باز هم در دو ماه ابتدای امسال به نسبت مدت مشابه 55 درصد افزایش گردشگر داشته ایم و این روند در خرداد ماه افزایش پیدا کرده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آمار خرداد ماه تعداد گردشگران از ایران را 550 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این در حالی است که برخی اتفاقات سیاسی مانند سخت گیری ها و محدودیت های دولت آذربایجان، ورود یک میلیون و 800 هزار نفر گردشگر این کشور را با بستن مرزهای زمینی به شدت کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 55 درصدی ورود گردشگر به ایران

افزایش 55 درصدی ورود گردشگر به ایران