مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-27سياسي

فعالیت های فرهنگی و دینی دستگاهها باید ساماندهی شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه موازی کاری آفت فعالیت های فرهنگی خواهد بود، گفت: فعالیت های فرهنگی و دینی دستگاهها باید ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین حقانی صبح سه شنبه در نشست خبری ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات یک نهاد پویش یافته انقلاب اسلامی است که بعد از انقلاب ابتدا به صورت شورایی و سپس با فرمان امام (ره) به عنوان سازمانی مستقل تاسیس شد، اظهار کرد: تبلیغ به معنای رساندن پیام برای تفاهم با مردم است تا بتوان آن ها را وارد میدان کرد تا در جنگ روایت ها جلوی تحریفات دشمن گرفته شود که در بخشی از کار به موفقیت هایی دست پیدا کردیم.

وی بهره گیری از واژه هایی چون نشر خوبی ها و محله همدل را دلیلی برای نشان دادن دغدغه در انجام کارهای اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: سازمان تبلیغات به دنبال تبلیغی موثر است هر چند که تلاش می کنیم در بروزرسانی و افزایش مهارت مبلغین نیز ماموریت های جدی خود را عملیاتی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته در بخش بانوان پرداخت و گفت: کار جدی در این بخش در حال انجام است و ستاد پیشرفت بانوان در استان آغاز به کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی و دینی دستگاهها باید ساماندهی شود

فعالیت های فرهنگی و دینی دستگاهها باید ساماندهی شود