مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 20:152023-07-05بين الملل

واشنگتن نارضایتی خود را از خرابکاری «نورد استریم» به کی یف اعلام کرد


یک مجله آمریکایی به نقل از یک مقام ارشد اطلاعاتی ارتش ایالات متحده مدعی شد که واشنگتن مخفیانه نارضایتی خود را از کی یف به دلیل حمله به خط لوله «نورد استریم» روسیه ابراز کرده است.

- واشنگتن نارضایتی خود را از خرابکاری نورد استریم به کی یف اعلام کرد یک مجله آمریکایی به نقل از یک مقام ارشد اطلاعاتی ارتش ایالات متحده مدعی شد که واشنگتن مخفیانه نارضایتی خود را از کی یف به دلیل حمله به خط لوله نورد استریم روسیه ابراز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام ارشد اطلاعاتی ارتش آمریکا در این باره به مجله آمریکایی نیوزویک گفت که واشنگتن به طور مخفیانه نارضایتی خود را از دولت زلنسکی به دلیل حمله به نورداستریم در ماه سپتامبر گذشته ابراز کرد، اما این اقدام خرابکارانه با حملات دیگری از جمله حمله دو هواپیمای بدون سرنشین به کاخ کرملین همراه شد.

نیوزویک افزود: این حملات سؤالاتی را در مورد یکی از وظایف اصلی سیا در زمینه اطلاعاتی ایجاد کرده است و آن به دست آوردن اطلاعات کافی در مورد آنچه که اوکراینی ها برنامه ریزی می کنند و در عین حال نفوذ در میان آنها و پایبندی به توافق محرمانه خود با مسکو است.

واشنگتن پست پیشتر گزارش داده بود که اوکراین قصد دارد در ژوئن 2022 در جریان مانور BALTOPS به خط لوله نورد استریم حمله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن نارضایتی خود را از خرابکاری «نورد استریم» به کی یف اعلام کرد

واشنگتن نارضایتی خود را از خرابکاری «نورد استریم» به کی یف اعلام کرد