مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-07اقتصادي

قطع برق بانک ها، ادارات و پلاژهای پرمصرف مازندران


مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: روزانه باتوجه به پایش ها در صورت رعایت نکردن سرانه مصرف نسبت به قطع برق ادارات، بانک ها، مجتمع های پرمصرف و پلاژ ها اقدام می کنیم.

- سیدکاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران امروز درباره وضعیت مصرف برق و تمهیدات شرکت توزیع برق برای جلوگیری از خاموشی در فصل تابستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: مصرف برق در استان مازندران به حدود یک هزار و 900 مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته 6 درصد رشد داشت.

وی با بیان اینکه بات وجه به برنامه ریزی صورت گرفته در بخش های خانگی و تجاری خاموشی نداریم، افزود: البته راهکار برون رفت از خاموشی منوط به مشارکت مردم و واحدهای تجاری در مصرف بهینه برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه با پیک مصرف فاصله داریم، اضافه کرد: باتوجه به اینکه هفته آینده هفته گرمی پیش رو داریم پیش بینی ما این است مصرف برق افزایش یابد.

حسینی کارنامی با تاکید بر اینکه پایش روزانه ادارات و بانک ها در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: موضوع مهم اینکه باید ادارات و بانک ها در ساعات اداری 30 درصد و بعد از ساعت اداری 60 درصد مصرف برق را کاهش دهند که در صورت بی توجهی نسبت به قطع برق اقدام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق بانک ها، ادارات و پلاژهای پرمصرف مازندران

قطع برق بانک ها، ادارات و پلاژهای پرمصرف مازندران