مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-18سياسي

زارع پور: سازوکارهایی برای استفاده از سایت ها و سرویس های تحریمی طراحی شده است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از صدهزار سایت و سرویس پرکاربرد را برای ای پی های ایران تحریم و ممنوع کردند لذا سازوکاری طراحی شده تا برنامه نویسان و نخبگان از این سرویس ها بدون فیلترشکن استفاده کنند.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از صدهزار سایت و سرویس پرکاربرد را برای ای پی های ایران تحریم و ممنوع کردند لذا سازوکاری طراحی شده تا برنامه نویسان و نخبگان از این سرویس ها بدون فیلترشکن استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس به این سوال محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان پاسخ داد که دلیل ضعف عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه های عملیاتی از جمله توسعه ارتباطات و فناوری، توسعه بسترها و شبکه های مخابراتی، تأمین زیر ساخت های استفاده از اینترنت و نظارت بر عملکرد اپراتورها چیست؟ وی با بیان اینکه حوزه ماموریتی ما از کابل ها و فیبرهای کشیده شده در اعماق خلیج همیشه فارس و دریای عمان تا حوزه فضایی است، گفت: دو ماه قبل برای اولین بار جزایر سه گانه ایرانی همیشه خلیج فارس با فیبر نوری به سرزمین مادری متصل شد.

بیش از 150 کیلومتر کابل کشی در زیر دریا صورت گرفت که الحمدلله سرعت دسترسی به اینترنت در این سه جزیره افزایش پیدا کرده و ارتباطات آن ها پایدار شده است؛ این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: سازوکارهایی برای استفاده از سایت ها و سرویس های تحریمی طراحی شده است

زارع پور: سازوکارهایی برای استفاده از سایت ها و سرویس های تحریمی طراحی شده است