مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:212023-07-03سياسي

برپایی 87 موکب در روز عید غدیر در کرمان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور پیش از ظهر امروز در جلسه اعلام برنامه های دهه امامت و ولایت و جشن های محوری در محل شورای تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با توجه به اهمیت بزرگداشت عید غدیر و تبلیغ مسأله امامت و ولایت، در روز عید غدیر موکب های پذیرایی از پل 9 دی تا میدان علی بن ابیطالب(ع) برپا می شود.

عرب پور در خصوص اهمیت و جایگاه غدیر ادامه داد: این عید یکی از سندهای مهم و پرافتخار اسلام است که در همین راستا علامه امینی صدها حدیث و روایت در باب اهمیت این واقعه را در کتاب الغدیر جمع آوری و مکتوب کرده است.

دبیر ستاد دهه ولایت و امامت استان کرمان افزود: 6 کمیته؛ جشن ها، مراسم ها، تشکل ها موکب های مردمی، احسان و فعالیت های اجتماعی با مسؤولیت کمیته امام خمینی(ره)، نشر در فضای مجازی و نشر ارزش ها با مسؤولیت وزارت ارشاد، فضاسازی و تبلیغات با مسؤولیت شهرداری، آموزش های غدیر با مسؤولیت سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته نظارت و ارزیابی بنیاد غدیر در راستای تبیین و اهمیت جایگاه غدیر تشکیل شده است.

حسین انجم شعاع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت از برگزاری حدود 30 جلسه در چند هفته اخیر در رابطه با جهت دهی، هماهنگی و محتواسازی مراسم ها و برنامه های روز غدیر سخن به میان آورد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 87 موکب در روز عید غدیر در کرمان

برپایی 87 موکب در روز عید غدیر در کرمان