مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 05:302023-07-01سياسي

برنامه ریزی کانون های فرهنگی مساجد برای اوقات فراغت 8 هزار عضو


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان با همکاری دستگاه های مسوول در این زمینه اجرایی خواهد شد، - محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفت وگو با فارس از برنامه ریزی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 1402 خبر داد و اظهار داشت: برنامه های بسیاری خوبی برای اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه طرح اوقات فراغت بستری برای ایجاد پیوند بین مدرسه، مسجد و خانواده فراهم ساخته است، گفت: کلاس های اوقات فراغت کانون های مساجد در سه شبستان و 12 رواق ثبت می شود و همه تلاش ما این است تا در برنامه های اوقات فراغت محوریت با مساجد باشد.

وی با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان با همکاری دستگاه های مسوول در این زمینه اجرایی خواهد شد، گفت: پیش بینی می کنیم امسال 8 هزار نفر از اعضای کانون های مساجد از برنامه های اوقات فراغت بهره مند شوند.

اسلامی با بیان اینکه امسال طبق تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش منعقد شده است اطلاعات مربوط به کلاس های اوقات فراغت علاوه بر سایت بچه های مسجد در سامانه نورینو برای استفاده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی کانون های فرهنگی مساجد برای اوقات فراغت 8 هزار عضو

برنامه ریزی کانون های فرهنگی مساجد برای اوقات فراغت 8 هزار عضو