مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 20:302023-06-28اقتصادي

اعزام 20 هیئت تجاری برای توسعه مراودات خارجی


مدیرکل صنعت، معدن وتجارت در آیین تجلیل از صادرکنندگان گیلانی گفت: برنامه ریزی لازم برای اعزام 20 هیئت تجاری برای توسعه مراودات خارجی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی با حضور استاندار گیلان، معاون سازمان توسعه تجارت ایران و جمعی کثیری از مدیران واحدهای صنعتی و تجاری در سالن غدیر استانداری برگزار شد.

  مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در این مراسم با اشاره به زحمات دشوار صادرکنندگان اظهار کرد: مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی، فرصتی برای ارزیابی توانمندی ها است و در واقع صادرات، در سال های اخیر، دوئل صنعتگر و تاجر با تحریم های ظالمانه است.

  تیمور پورحیدری، پویا نگه داشتن جریان صادرات را ماحصل همت بی وقفه همراه با انبوهی ازچالش های اقتصادی تجار و بازرگانان دانست و افزود: تقویت ظرفیت های تولید و ایجاد ظرفیت های جدید، هموار کردن مسیر توسعه صادرات؛ نقش دولت را به عنوان تضمین کننده سرمایه گذاری های موجود و کاهش انحصار، پررنگ تر از گذشته می کند.

  وی از صادرات به عنوان یکی از متغیرهای اصلی رشد اقتصادی نام برد و گفت: اهمیت و ضرورت حضور کالاهای ساخت یک کشور در بازار جهانی و فضای اقتصاد بین المللی از مهمترین عوامل توسعه، اقتدار و بالندگی اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 20 هیئت تجاری برای توسعه مراودات خارجی

اعزام 20 هیئت تجاری برای توسعه مراودات خارجی