مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-03سياسي

نقش تأثیرگذار حوزه علمیه خواهران در تربیت مادران جامعه اسلامی


نقش حوزه علمیه خواهران در پرورش و تربیت مادران جامعه اسلامی غیرقابل انکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اظهار کرد: مردم اصفهان از هر منظری بی بدیل و در خیلی از زمینه های دینی دغدغه مند هستند و حتی بانوان کم حجاب اصفهان هم نسبت به ارکان دینی دغدغه دارند.

وی با بیان اینکه حجاب اکنون از معضلات بزرگ جامعه است و همه نسبت به ساماندهی این وضعیت دغدغه مند هستند، گفت: تشکیل حوزه علمیه خواهران و جامعه المصطفی العالمیه از اقدامات فاخر و ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران است و بر تداوم با قوت آن ها تأکید دارم چرا که دستاوردهای بی نظیری در سطح جهان داشته است.

  طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه همه آگاه هستند که زنان، کانون و محور اصلی خانواده هستند و بالاترین نقش را در تربیت فرزندان دارند، تصریح کرد: تشکیل حوزه علمیه خواهران باعث تثبیت و تقویت مفاهیم دینی در بین بانوان و زنان جامعه اسلامی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: بر اساس گواه تاریخ، یاد نداریم که فردی بد از مادری خوب ایجاد شده باشد، خوب یا بد بودن یک مادر تاثیر مستقیم بر نوع رفتار فرزندان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تأثیرگذار حوزه علمیه خواهران در تربیت مادران جامعه اسلامی

نقش تأثیرگذار حوزه علمیه خواهران در تربیت مادران جامعه اسلامی