مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-17اقتصادي

رونق گردشگری سلامت در سیستان و بلوچستان


رونق گرفتن گردشگری سلامت در حالی یکی از عوامل مؤثر در رفع مشکلات اقتصادی به شمار می رود که سیستان و بلوچستان با توجه به دارا بودن ظرفیت های مناسب در این عرصه، - گردشگری سلامت؛ میانبری برای گسترش تبادلات اقتصادی و فرهنگی رونق گردشگری سلامت در سیستان و بلوچستان ایسنا/سیستان و بلوچستان رونق گرفتن گردشگری سلامت در حالی یکی از عوامل مؤثر در رفع مشکلات اقتصادی به شمار می رود که سیستان و بلوچستان با توجه به دارا بودن ظرفیت های مناسب در این عرصه، می تواند به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری سلامت به شمار رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- یکی از حوزه هایی که می تواند تاثیر زیادی در توسعه گردشگری داشته باشد، گردشگری سلامت است.

گردشگری سلامت یا توریسم سلامت، بخش مهمی از صنعت گردشگری است و به سفرهایی گفته می شود که با هدف دریافت خدمات درمانی و پزشکی صورت می گیرند.

کسب سلامتی یکی از اهداف اصلی مسافران برای سفر است؛ هدفی که باعث با به وجودآمدن گردشگری سلامت شده و در واقع انگیزه اصلی در گردشگری سلامت، کمک به سلامت جسمی، روانی یا معنوی از طریق فعالیت های پزشکی و سلامت محور است.

گردشگری سلامت محدود به یک حوزه خاص نیست، بلکه گردشگری سلامت را می توان از جنبه های مختلف بررسی و در سه دسته ورودی شامل: مهاجرانی که از کشور زادگاه خود به یک کشور خارجی برای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق گردشگری سلامت در سیستان و بلوچستان

رونق گردشگری سلامت در سیستان و بلوچستان