مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-26ورزشي

آغاز به کار طرح یاریگران زندگی روستا در غرب استان تهران


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: برگزاری کارگاه آموزشی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، افتتاح خط تیراندازی ساچمه ای و آغاز به کار طرح یاریگران زندگی روستا از برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در غرب استان تهران است.

- مجید فاتحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: روز جهانی مبارزه با مواد مخدر بر مبنای تصویب سندی بین المللی جهت مبارزه با قاچاق مواد مخدر نامگذاری شد و هر سال شعار ویژه ای از سوی سازمان ملل انتخاب می شود که پیرو آن اقدامات و فعالیت های لازم برای مقابله با موادمخدر و اعتیاد در سال پیش رو برنامه ریزی و سازمان دهی می شود.

وی گفت: برنامه ‏های هفته مبارزه با موادمخدر در سال جاری بر اساس روزشمار اعلام شده برنامه های متنوعی در غرب استان تهران در نظر گرفته شده که می توان به برگزاری کارگاه آموزشی برای مدیران، روانشناسان و مددکاران مراکز اقامتی میان مدت با هدف توانمندسازی آنها در جهت ارائه خدمات مطلوب به مددجویان و این قشر آسیب پذیر جامعه اشاره کرد که به میزبانی بهزیستی شهرستان شهریار برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران ادامه داد: دیدار با خانواده های معزز شهدای مبارزه با مواد مخدر که با نثار جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار طرح یاریگران زندگی روستا در غرب استان تهران

آغاز به کار طرح یاریگران زندگی روستا در غرب استان تهران