مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-18سياسي

بسیج زیست بوم علم و فناوری کشور به همت رویداد تا ثریا


عضو هیئت مدیره هلدینگ پیشگامان بنیاد تعاون بسیج گفت: زیست بوم علم و فناوری کشور به همت رویداد تا ثریا در همه استان ها جهت تحقق اقتصاد دانش بنیان بسیج شده است.

- ایسنا/مرکزی عضو هیئت مدیره هلدینگ پیشگامان بنیاد تعاون بسیج گفت: زیست بوم علم و فناوری کشور به همت رویداد تا ثریا در همه استان ها جهت تحقق اقتصاد دانش بنیان بسیج شده است.

مجتبی خرسندی، 27 تیرماه در حاشیه برگزاری رویداد تا ثریا در استان مرکزی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح های فناورانه پاسخگوی نیازهای فناورانه ای هستند که در نظام مسائل صنایع و شرکت های استان مطرح شده است.

در رویداد تا ثریا به دنبال این هستیم که پاسخ های برتر را به نیازهای فناورانه استان اتصال دهیم و به نوعی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان جهت پاسخ به نیازهای فناورانه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد دانش بنیان در کشور نیازمند سه ضلع هستیم تصریح کرد: این سه ضلع، شبکه پشتیبان، احصای نیازهای فناورانه و پاسخ های برتر هستند و در رویداد تا ثریا به دنبال اتصال این اضلاع سه گانه جهت تحقق اقتصاد دانش بنیان هستیم.

خرسندی افزود: همه مجموعه ها در میز مذاکرات این رویداد، تعهداتی را مابین صاحبان ایده و طرح ارائه خواهند داد و پیگیری مصوبات و تعهدات میز مذاکرات توسط هلدینگ پیشگامان صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج زیست بوم علم و فناوری کشور به همت رویداد تا ثریا

بسیج زیست بوم علم و فناوری کشور به همت رویداد تا ثریا