مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-26اقتصادي

220 تن گندم از اراضی پارس آباد برداشت شد


مدیر تعاون روستایی استان اردبیل از برداشت 220 تن گندم با اجرای طرح کشت 37 هکتاری در اراضی شمال استان اردبیل به ویژه پارس آباد توسط اتحادیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل دشتبانی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از مزارع شهرستان پارس آباد با بیان اینکه با توجه به وارد آمدن خسارت هنگفت به دیم زارها برداشت محصول از اراضی آبی در مغان آغاز شده است، اظهار کرد: 220 تن گندم با اجرای طرح کشت 37 هکتاری در اراضی شمال استان اردبیل به ویژه پارس آباد توسط اتحادیه برداشت شده است.

وی افزود: اتحادیه تعاون روستایی استان اردبیل با اجاره قسمتی از اراضی کشت و صنعت مغان و برداشت گندم توانست نقش کوچکی از سهم و رسالت خود را در تولید کشور ایفا کند.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل بیان کرد: این مقدار برداشت گندم در اوایل تیر ماه سال جاری با تلاش مسئولین و کارکنان اتحادیه تعاون روستایی استان اردبیل با راندمان 6 تن در هر هکتار برداشت شد و به مرکز خرید گندم شرکت تعاونی تازه کند قائم پارس آباد تحویل داده شد.

دشتبانی با بیان اینکه حدود 46 مرکز خرید گندم در اقصی نقاط دور و نزدیک استان اردبیل برای خرید گندم کشاورزان ایجاد شده است، گفت: در سال جاری تعاون روستایی 6 استان به جای ادارات غله و خدمات بازرگانی مسئول خرید گندم هستند که اردبیل نیز جز این استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 تن گندم از اراضی پارس آباد برداشت شد

220 تن گندم از اراضی پارس آباد برداشت شد