مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-10بين الملل

بایدن: اوکراین در حال حاضر عضو ناتو نمی شود


جو بایدن سفر اروپایی خود را با انگلیس آغاز و در ادامه این سفر کاری به لیتوانی جهت شرکت در نشست ناتو سفر خواهد کرد؛ نشستی که بر ابراز همبستگی با اوکراین متمرکز است؛ - جو بایدن سفر اروپایی خود را با انگلیس آغاز و در ادامه این سفر کاری به لیتوانی جهت شرکت در نشست ناتو سفر خواهد کرد؛ نشستی که بر ابراز همبستگی با اوکراین متمرکز است؛ اما قرار نیست طی آن کی یف عضو ائتلاف نظامی ناتو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا روز یکشنبه وارد فروگاه استانستد لندن شد؛ جایی که قرار است امروز (دوشنبه) با ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در ساختمان شماره 10 داونینگ استریت دیداری داشته باشد.

او سپس به کاخ ویندزور خواهد رفت تا با چارلز سوم، پادشاه انگلیس دیدار کند و انتظار می رود که گفت وگویی پیرامون ابتکارات مربوط به شرایط اقلیمی داشته باشند.

بایدن شامگاه دوشنبه لندن را به مقصد لیتوانی ترک خواهد کرد و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با سران ناتو گفت وگوهایی را برگزار خواهد کرد.

او به همراه دیگر اعضای ناتو حمایت و همبستگی خود را از ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین نشان خواهد داد و به او این اطمینان را می دهند که اوکراین در آینده عضو این ائتلاف نظامی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: اوکراین در حال حاضر عضو ناتو نمی شود

بایدن: اوکراین در حال حاضر عضو ناتو نمی شود