مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-08اقتصادي

برق رسانی به محور گردشگری سرچشمه دیباج آغاز شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان از آغاز عملیات اجرایی شبکه برق رسانی به مجموعه تفریحی و گردشگری سرچشمه دیباج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، مجتبی اکبرپور، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان گفت: عملیات اجرایی شبکه برق رسانی به مجموعه تفریحی و گردشگری سرچشمه دیباج با هدف ایجاد و تقویت زیرساخت های گردشگری و جذب بیشتر گردشگران در این منطقه در حال انجام است.

وی به اختصاص هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به این پروژه اشاره کرد و افزود: ایجاد زیرساخت های گردشگری نقش به سزایی در ایجاد اشتغال پایدار، جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی در منطقه دارد.

اکبرپور گفت: ادامه پی کنی، سنگ ریزی، بتن ریزی و نصب تیر برق تا انتهای شبکه به انضمام نصب کنسول و کلیه یراق آلات کامل تیرها از برنامه های عملیاتی در این محور است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان با بیان اینکه سرچشمه یکی از جاذبه های زیبای گردشگری در شهر دیباج است، افزود: به دلیل قرارگرفتن این ناحیه در یک منطقه کوهستانی و در ارتفاع حدود 2 هزار متری از سطح دریا، آب وهوا و اقلیم منطقه در فصول مختلف سال به خصوص بهار و تابستان برای بهره برداری گردشگران بسیار مساعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق رسانی به محور گردشگری سرچشمه دیباج آغاز شد

برق رسانی به محور گردشگری سرچشمه دیباج آغاز شد