مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-19سياسي

رییسی: احیای واحدهای تولیدی نشانه عزم دولت در حمایت از تولید است


موفقیت های حاصله در بازگرداندن واحدهای تولیدی و صنعتی راکد به چرخه تولید، علاوه بر کمک به رشد و رونق اقتصادی، باعث احیای فرصت های شغلی از دست رفته و ارتقای امید و اعتماد عمومی می شود و به سایر فعالان اقتصادی نیز این امیدواری را می بخشد .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت از استقبال پرشور مردم کهکیلویه و بویراحمد از دولت مردمی در جریان سفر دو روز گذشته رییس جمهور به این استان تشکر کرد.

رییس جمهور دراین باره گفت: همت جهادی همه دستگاه های مجری و حاکمیتی در تکمیل و به ثمر رساندن چندین پروژه مهم زیربنایی و خدماتی در حوزه های آب، برق، راه، پتروشیمی و درمان، که تکمیل بعضی از آن ها نزدیک به 30 سال به طول انجامیده بود، علاوه بر به ثمر رساندن ثروت های قفل شده در این پروژه های نیمه تمام، رونق و رشد اقتصادی را از طریق ایجاد زمینه جذب سرمایه های جدید به استان ها موجب می شود.

وی افزود: در کنار تکمیل پروژه های نیمه تمام، موفقیت های حاصله در بازگرداندن واحدهای تولیدی و صنعتی راکد به چرخه تولید نیز علاوه بر کمک به رشد و رونق اقتصادی، باعث احیای فرصت های شغلی از دست رفته و ارتقای امید و اعتماد عمومی می شود و به سایر فعالان اقتصادی نیز این امیدواری را می بخشد که دولت در حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: احیای واحدهای تولیدی نشانه عزم دولت در حمایت از تولید است

رییسی: احیای واحدهای تولیدی نشانه عزم دولت در حمایت از تولید است